ورود اولین گروه ورزشکاران المپیک به لندن
نوشته شده توسط : boudika
ورود ورزشکاران به هیترو، المپیک

کاروان المپیک ایتالیا جزء یکی از اولین تیم هایی بود وارد لندن شدند.

اولین گروه ورزشکاران المپیک صبح امروز وارد فرودگاه هیترو لندن شدند، بیش از ۸۰ درصد از ورزشکاران و بازدید کنندگان از طریق همین فرودگاه وارد شهر خواهند شد.

فرودگاه هیترو لندن پذیرای بیش از ۲۳۶ هزار نفر در روز دوشنبه خواهد بود که رکورد جدیدی در ورود مسافر به این فرودگاه است. هیترو به طور متوسط روزانه پذیرای ۱۹۰ هزار مسافر از نقاط مختلف جهان است.

مسولان فرودگاه هیترو بیش از ۲۰ میلیون پوند(سی و دو میلیون دلار) برای تجهیز و آماده سازی این فرودگاه هزینه کرده اند. همچنین بیش از ۱۰۰۰ داوطلب که قادرند به ۲۰ زبان مختلف صحبت کنند، برای خوش آمد گویی به ورزشکاران و مسافران در پایانه ها به خدمت گرفته شده اند. حضور پلیس و نیروهای امنیتی همزمان با ورود اولین ورزشکاران المپیک در مهمترین فرودگاه لندن بیشتر شده است.

داوطلبان ورزشکاران را به سمت اتوبوس ها و قطارهایی هدایت می کنند که مقصد آنها دهکده المپیک در شرق لندن است. دهکده المپیک در اوج بازی ها، میزبان ۱۶۰۰ ورزشکار و مسولان ورزشی آنها خواهد بود. اعضای تیم قایقرانی بادبانی آمریکا، یک شناگر جامائیکایی و اعضای تیم قایقرانی کایاک ایتالیا از اولین ورزشکاران المپیکی بودند که به لندن رسیدند.

شهردار لندن، بوریس جانسون همزمان با ورود به ورزشکاران به لندن، درباره آمادگی لندن برای المپیک گفته است:" لندن بیش از هر شهر دیگری آماده برگزاری المپیک است"

پیش بینی می شود از ۱۰۲۷ ورزشکاری که "خانواده المپیک" نامیده می شوند، ۳۳۵ ورزشکار از ۵۰ کشور روز دوشنبه به لندن برسند. شرکت اداره کننده فرودگاه هیترو پیش بینی کرده که روز ۲۴ جولای(سوم مرداد) شلوغ ترین روز ورود ورزشکاران به این فرودگاه باشد.

برزگترین فرودگاه لندن با مسایل متعددی همزمان با ورود ورزشکاران المیپک روبرو است. یکی از این موارد بحث تحویل بار است، مسولان تحویل بار این فرودگاه برای تحویل بارهایی مثل قایق های کانو، دوچرخه ها، نیزه ها و همچنین بیش از ۱۰۰۰ تفنگ با چالشی جدی مواجه خواهند بود. به همین دلیل هم افراد بیشتری استخدام شده اند تا از ترافیک و هرج و مرج در هنگام تحویل بار در جلوی تسمه نقاله جلوگیری کنند.





:: برچسب‌ها: سفر , جشنواره ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: